چشم انداز؛ نگاهی به مهم ترین رخدادهای ورزشی آذر ماه


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبسایت خبری باشگاه بارسلونا خوش آمدید..لطفا در وبلاگ و انجمن عضو شوید

نتیجه بازی بارسلونا - پارسنت ژرمن؟؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبسایت خبری باشگاه بارسلونا و آدرس bar3a.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 312
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 157
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 173
:: بازدید ماه : 173
:: بازدید سال : 1305
:: بازدید کلی : 26595

RSS

Powered By
loxblog.Com

چشم انداز؛ نگاهی به مهم ترین رخدادهای ورزشی آذر ماه
جمعه 30 آبان 1393 ساعت 21:52 | بازدید : 80 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

چشم انداز؛ نگاهی به مهم ترین رخدادهای ورزشی آذر ماه

در ادامه نگاهی خواهیم داشت بر مهم ترین رخدادهای ورزشی آذرماه 93

1آذر: هفته دوازدهم لیگ جزیره؛ آرسنال - منچستر یونایتد 21:30

تیم های ششم و هفتم جدول در حالی به مصاف یکدیگر می روند که هیچکدام نتوانسته اند آنطور که باید و شاید در این فصل نتیجه بگیرند. جدال فان پرسی منچستر و ولبک آرسنال با تیم های سابق خود، دیدنی خواهد بود. باخت برای هر یک از طرفین به منزله دور افتادن از جرگه صدرنشینان خواهد بود.

2 آذر: هفته پانزدهم لیگ خلیج فارس؛ استقلال - پرسپولیس  18:00

پس از مدت ها کش و قوس دو تیم به مصاف یکدیگر می روند. باخت تراکتور و توقف سپاهان هر دو تیم را امیدوارتر کرده است. استقلال برای نزدیک شدن به صدر و پرسپولیس برای بازگشت به کورس قهرمانی. 4 تساوی بدون گل دو تیم در 4 بازی اخیر بسیاری از فوتبالدوستان را از این بازی دلزده کرده است. اما این بازی هنوز هم حساس ترین جدال باشگاهی ایران است.

2 آذر: مسابقات فرمول یک گرند پریکس ابوظبی

آخرین مرحله از رقابت های فورمول 1 در سال 2014 در پیست مدرن ابوظبی برگزار می شود. پیست مدرن و 5.5 کیلومتری ابوظبی میزبان رانندگان خواهد بود. سباستین فتل با رکورد 1 دقیقه و 40 ثانیه، رکورددار این پیست است.

2 آذر: هفته دوازدهم سری آ ایتالیا؛ میلان - اینتر 23:15

میلان اینتر در هر رتبه ای از جدول که باشند، برد در دلامادونینا، به منزله قهرمانی است. این بازی حیاتی ترین 90 دقیقه ای است که هواداران هر دو تیم در طول سال تحربه می کنند. عملکرد هر دو تیم تا به اینجای کار، تقریبا یکسان بوده است. اینزاگی و مانچینی شاگردان خود را در این بازی فقط برای پیروزی به میدان خواهند فرستاد.

4آذر: لیگ قهرمانان اروپا؛ منچسترسیتی -  بایرن مونیخ 23:15

آخرین فرصت سیتی برای صعود از این گروه همین بازی خواهد بود. سیتی 2 امتیازی در قعر جدول گروه 5 قرار دارد و هر نتیجه ای به جز برد، این تیم را از همین مرحله گروهی نیز حذف خواهد کرد. سیتی که هیچگاه عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان نداشته، این بار هم در آستانه حذف از این رقابت ها قرار دارد.

5 آذر:  لیگ قهرمانان اروپا؛ آرسنال - دورتموند 23:15

صعود هر دو تیم تقریبا مسجل شده است. دورتموند علی رغم نتایج ضعیف بوندس لیگا، در گروه خود صدرنشین است. آرسنال برای جبران شکست وستفالن پا به میدان خواهد گذاشت. 

8آذر: مسابقات بوکس؛ فوری در برابر شیسورا

تایسون فری و درک شیسورا، قهرمان های سنگین وزن  بوکس انگلیس در جدالی حساس رو در روی یکدیگر قرار می گیرند تا حریف غول رقابت های بوکس یعنی ولادیمیر کلیشکوف را مشخص کنند.

9 آذر: هفته سیزدهم لالیگا؛ والنسیا - بارسلونا 23:30

تیم های دوم و سوم جدول رده بندی که هر دو چسبیده به رئال کارشان را در لالیگا ادامه می دهند در حالی به مصاف یکدیگر می روند که شکست برای هریک از آنها، ادامه راه را در لالیگا بسیار دشوار خواهد کرد. از طرفی تساوی در این دیدار بهترین خبر برای رئال مادرید خواهد بود.

 9 آذر: هفته سیزدهم سری آ؛ رم - اینتر 23:15

اینتر برای دومین هفته پیاپی، پا به جدالی حساس می گذارد. رم که درجایگاه دوم جدول قرار دارد، چیزی به جز سه امتیاز را از این بازی نمی خواهد و از طرفی، اینتر با مانچینی، سرمربی جدیدش به دنبال کسب نتایج بهتر در این فصل است.

11 آذر؛ هفته شانزدهم لیگ خلیج فارس؛  فولاد - تراکتور 15:00

جدال حساس و انتقامی دو تیم وقتی زیبا می شود که هر دو تیم می دانند شکست در این مسابقه می تواند کار را برای صدرنشینی و حتی قهرمانی لیگ برتر دشوارتر کند. دیدار دو تیم در مرحله رفت با نتیجه دو بر یک به صود تراکتورسازان به پایان رسید.


15 آذر: هفته چهاردهم بوندس لیگا؛ بایرن مونیخ -  لورکوزن 21:00

جدال دو تیم همواره جذاب بوده است. بایرن صدرنشین بی چون و چرای بوندس لیگا است و لورکوزن نیز برای بهبود بخشیدن جایگاهش به دنبال پیروزی در این مسابقه است. اما پیروزی در آلیانز، کار هر تیمی نیست.

18 آذر: لیگ قهرمانان اروپا؛  یووه - اتلتیکو 23:15

یوونتوس می داند این بازی خانگی از چه اهمیتی برخوردار است. رویارویی با یاران سیمئونه همیشه نفسگیر است. از دست دادن این امتیاز خانگی برای بانوی پیر، می تواند حتی به منزله حذف از رقابت ها باشد. اتلتیکو از آن دسته تیم هاییست که هیچکس دوست ندارد با آن ها رو در رو شود.

19 آذر: لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسا - پی اس جی 23:15

آبی و اناری ها برای انتقام به میدان می آیند. باخت سه بر یک در بازی رفت، شبی تلخ را برای کاتالان ها رقم زد و حالا بارسلونا برای انتقام و البته صدرنشینی، راهی جز پیروزی در برابر پاریس سن ژرمن نخواهد داشت.

20 آذر: هفته هفدهم لیگ برتر؛ پرسپولیس - فولاد 15:00

باخت تلخ و محرمیت دو ماهه صادقیان در دیدار رفت، انگیزه های پرسپولیس برای این بازی را دو چندان کرده است. با توجه به نتایج، جدال دو تیم در این چند سال، حساس تر هم شده است. پیام صادقیان انگیزه های فراوانی برای جبران خاطرات تلخ دور رفت خواهد داشت.

23 آذر: هفته شانزدهم لیگ جزیره؛ منچستر یونایتد - لیورپول 17:00

فراتر از فوتبال. جدال این دو تیم یک جنگ تمام عیار است. کری خوانی ها از هفته ها قبل آغاز می شود و تا مدت ها ادامه خواهد داشت. هرچند لیورپول بدون سوارز و یونایتد بدون فرگوسن، تضعیف شده اند. اما این بازی چیزی فراتر از فوتبال و جدول رده بندی است. 

 

29 آذر: هفته شانزدهم سری آاس رم - آث میلان 23:15

جدال دو غول سری آ همواره جذاب و دیدنی است. رم در این فصل به دنبال شکستن تابوی قهرمانی یوونتوس در فصول گذشته است و از آن طرف میلان و اینزاگی به دنبال بازگشت به روزهای اوج تیمشان هستند.

30 آذر: هفته  هفدهم لیگ جزیره؛  لیورپول - آرسنال 19:30

دو قدرت فوتبال جزیره در حالی به مصاف یکدیگر می روند که خیلی خوب می دانند که تا صدر جدول و شاید قهرمانی فاصله زیادی دارند. با این اوصاف، سه امتیاز های حساس آذرماه، به خصوص برای لیورپول، نقش اساسی ایفا خواهد کرد.





:: موضوعات مرتبط: خبر های اختصاصی , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: